tiistai 27. syyskuuta 2016

#178 Esteura ohi

Ette ikinä arvaa mitä tapahtui perjantaina! No minäpä kerron... Hyppäsin pitkästä aikaa Sarnalla! Olin toivonut sitä muutamalle aiemmallekin tunnille, mutta ymmärrän kyllä miksi sitä ei ole minulle jaettu. Opettajamme kuitenkin tiesi, että aion toivoa sitä niin kauan kunnes saan sen. Niimpä minä sitten sain sen!

Sain hoitaa ponin ennen tuntia ja olin ihan mielissäni. Sarna on ehkä maailman helpoin hoidettava eikä satulaakaan tarvitse kurkotella laittamaan katon rajaan! Silti minulla oli hieman sekavat fiilikset. Ajattelin, että joko tykästyn Sarnaan uudelleen tai sitten tunti menee niin huonosti, etten toivo sitä enää koskaan.  Lopputulos oli ehkä jokin näiden välimuoto!

Satulaan noustessani minut valtasi hyvin kotoisa olo. Alkuverkoissa kuitenkin järkytyin, kuinka pienet askeleet ponilla oikeasti on. Enhän minä osannut enää istua siellä! Sarna toimi kuitenkin hyvin ja lähti pohkeesta eteen pyydettäessä.
Ennen varsinaista tehtävää otimme muutamia hyppyjä liukuhihnalta kentän molemmilla pitkillä sivuilla oleville pystyille. Näillä Sarna oli vielä oikein hyvän tuntoinen eikä laskenut edes raville ennen esteitä! Elämän pieniä iloja!

Pystyjen jälkeen tarkoituksena oli hypätä kentän keskellä olevaa okseri-okseri -linjaa. En saanut Sarnaa kuitenkaan yli niistä, vaikka kaikkeni yritin. Pyysin opettajaa ottamaan sitten toiset puomit pois, jonka jälkeen homma alkoi rullaamaan.

Viimeisellä radalla poni oli ihan superhyvä - sarja tultiin puhtaasti laukalla ja pystytkin ylitettiin lähes ongemitta - siihen oli hyvä lopettaa! Tuntia ei voi ottaa edes tosissaan, joten toivon, että tekin katsoisitte koosteen huumorilla. Tämä tunti oli vain muistutus siitä, miksi lopetin Sarnalla treenaamisen. Nyt se on virallisesti todettava:

Minun ja Sarnan esteura on ohi!
Tämä tunti oli nyt tämmöinen ja tästä eteenpäin taidan pysytellä Paulan kanssa treenaamisessa. Kooste on tosiaan tällä kertaa hieman erilainen. Toivoisin, että negatiiviset kommentit jätettäisiin pois. Asiallista palautetta saa kuitenkin antaa!

Paljon olisi vielä kerrottavaa - esimerkiksi estetunnista Paulalla ja koulutunnista Aapolla. Säästetään ne seuraavaan postaukseen!

❤️:llä Annika

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommenttia tulemaan! Vastaan jokaiseen kommenttiin :)